FAQ

Το ταμείο δεν εμφανίζει όλα τα προϊόντα, ενώ από την αναζήτηση προϊόντων τα βρίσκουμε.

Το ταμείο δεν εμφανίζει τα προϊόντα που έχουν αρνητικό η μηδενικό απόθεμα. Θα πρέπει να εισάγετε το σωστό απόθεμα στην εμπορική διαχείριση.

Εναλλακτικά σε περίπτωση που δεν παρακολουθούμε το απόθεμα, πρέπει να έχει επιλεχτεί στην καρτέλα προϊόντος ότι το προϊόν δεν παρακολουθεί απόθεμα.

Έκανα κλείσιμο ταμείου και ξέχασα να βγάλω την αναφορά. Πως μπορώ να τραβήξω το Z- Report;

Από την Εμπορική διαχείριση έχουμε την δυνατότητα εκτύπωσης αναλυτικής ή συνοπτικής αναφοράς. Για αναλυτική αναφορά από menu --> Αναφορές, επιλέγουμε POS και πληρωμές, επιλέγουμε την ημερομηνία (π.χ. την ημέρα που θέλουμε την αναφορά) και τρέχουμε το report: POS και αναφορά πωλήσεων.  Σε περίπτωση που θέλουμε συνοπτική αναφορά τρέχουμε από Αναφορές -->> Πωλήσεις , εισάγουμε την περίοδο (π.χ. ημέρας) και τρέχουμε το report: Περίληψη πωλήσεων. Το συγκεκριμένο report είναι κατάλληλο για εκτύπωση σε ρολό θερμικού εκτυπωτή.

Έχω ένα Webshop, μπορώ από το Q-Zone να διαχειρίζομαι τις παραγγελίες μου; Πως μπορεί να γίνει το Integration;

Υπάρχει αμφίδρομη ενημέρωση προϊόντων, παραγγελιών, πελατών μεταξύ του web shop και της Εμπορικής διαχείρισης του Q-Zone. Integration έχει γίνει με Prestashop και Wordpress αλλά υπάρχει η δυνατότητα, ανάλογα την ανάγκη, να γίνει η απαραίτητη διασύνδεση. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο.

Omni Channel

Είναι GDPR compliant η εφαρμογή του Q-Zone;

Ναι. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε ακολουθήστε τον σύνδεσμο.

GDRP Ready

Ποιο είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία νέου χρήστη;

Από Ρυθμίσεις --> Υπάλληλοι, Δημιουργήστε έναν υπάλληλο ή επιλέξτε έναν υπάρχοντα υπάλληλο. Μετά την αποθήκευση του υπάλληλου επιλογή --> Δημιουργία Χρήστη. 

Εισάγουμε όνομα Login , Password και επιλέγουμε τα δικαιώματα του χρήστη. 

Τέλος  επιλέγουμε τον αποθηκευτικό χώρο που θέλουμε ο συγκεκριμένος χρήστης να κάνει Login και αποθηκεύουμε.

Θέλω να συνδέσω τερματικό Cardlink. Ποιά είναι η διαδικασία;

Στο Link του Εξοπλισμού μπορείτε να δείτε ποια τερματικά είναι συμβατά. 

Oδηγίες παραμετροποίησης

Πως προσθέτουμε Είδη σε Γρήγορες Επιλογές (Shortcuts);

Από την εμπορική διαχείριση προσθέτουμε τις γρήγορες επιλογές. Από Αλυσίδα Καταστημάτων --> Τοποθεσίες επιλέγουμε την τοποθεσία (αποθήκη) και στο Tab γρήγορη επιλογή, επιλέγουμε το είδος και αποθηκεύουμε.

Πώς κάνουμε Login στο POS;

Παρακαλούμε ακολουθήστε το Link

Υποστηρίζει το Q-Zone εποχιακές επιχειρήσεις;

Η συνδρομητική υπηρεσία του Q-Zone δεν έχει δεσμεύσεις χρονικές. Με την μηνιαία αγορά της υπηρεσίας σας δίνεται η δυνατότητα να απενεργοποιήσετε / ενεργοποιήσετε την υπηρεσία ανά πάσα στιγμή.

Σε περίπτωση απενεργοποίησης τα δεδομένα σας δεν χάνονται και έχετε πλήρη πρόσβαση στην εφαρμογή (χωρίς να μπορείτε να κόβετε αποδείξεις / τιμολόγια).

Για απενεργοποίηση της συνδρομής παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το support@qzone.                   

Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για την επιχείρησή μου και πώς μπορώ να τον αγοράσω;

Για πληροφορίες σχετικά με προτεινόμενο εξοπλισμό δείτε εδώ

Που μπορώ να βρω τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες;

Γνωρίστε τους μεταπωλητές μας

Μπορείτε να δείτε τους συνεργάτες μας εδώ

Δέχεστε όλες τις κάρτες;

      Προτείνουμε πιστωτική κάρτα και δεχόμαστε όλες τις κάρτες εκτός από τις American Express

Μπορώ να κάνω αλλαγή του τρόπου πληρωμής της συνδρομής μου;

Βεβαίως, εφόσον επιλέξουμε τρόπο πληρωμής την κάρτα ή Paypal

Οδηγίες Εδώ

Πως μπορώ να δημιουργήσω νέα εγκατάσταση;

 Παρακαλούμε ακολουθήστε το Link

Service Activation